تیم هیات زارچ به عنوان تیم منتخب والیبال نشسته استان یزد در مسابقات  والیبال نشسته لیگ دسته یک قهرمانی باشگاههای کشور با غلبه بر تیم هیات خراسان شمالی اولین گام خود را با اقتدار برداشت.
در این مسابقه  که صبح روز چهارشنبه، هفتم دیماه برگزارشد، هیات زارچ در مقابل خراسان شمالی با نمایش بازی قدرتی توانست با نتیجه سه بر یک از سد تیم هیات خراسان شمابی بگذرد و اولین گام خود را با  برد  مقتدرانه بردارد.
هیات زارچ در این مسابقه در  گیم اول با نتیجه  25 بر 13 بر حریف خود غلبه کرد، در گیم دوم  با کسب امتیاز  24 بر 26، نتیجه به تساوی رسید، در گیم سو م و چهار تیم هیات زارچ با کسب امتیاز  25 بر 15 و 25 بر 10 مسابقه را با پیروزی به پایان رساند.
در این مسابقه تیم هیات زارچ به مربی گری، حسن محمدی و با بازی علی اکبر شریفی، محمد علی بابایی، مجتبی ایران زاد، ابراهیم اسدی، مهدی احمدی مقدم، رضا رضایی، مرتضی احمدخواه، فرشید نوری خواه، حمید امیریان، مسعود زارعی و مصطفی بیگی از سد حریف گذشت.
تیم هیات خراسان شمالی هم با مربی گری برات محمدی و ترکیب رضا قوپرانلو، علی یاسایی، غلامرضا صفدرزاده، حسین روزکار، الله قلی روزکار، مهدی خوشی، حمید اعتمادی، صد قعلی نودهی، هادی حسین زاده، محمد کلی، حافظ یزدانی، بابک فیروززاده، سعید طاهری ، احمد سجادی و آرمین رحمانی به مصاف هیات زارچ رفت.
داوری این مسابقه ابراهیم قربانی، عبدالوهاب سقلی، احمد جلیلی، سعید محفوظی، محمدرضا باقیان، محمد تقی میرحسینی بر عهده داشتند.
مسابقات  والیبال نشسته لیگ دسته یک قهرمانی باشگاههای کشور با حضور تیم هاهیات زارچ به عنوان منتخب استان یزد، هیات بوشهر، هیات بابل، هیات هشترود ، هیات اردبیل  و هیات خراسان جنوبی برگزار که به صورت دوره ای در قالب پانزده بازی، از هفتم دیما ماه به مدت سه روز در محل ورزشگاه حر سرچشمه زارچ به رقابت می پردازند و تیم های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی این لیگ دسته اول راه می یابند.



 یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا